Malin

En blogg om mig

the strokes

Publicerad 2009-03-01 17:14:56 i ,

lyssnar på the strokes just nu, ask me anything. bra är dom, lyssna!

veckans planeringar.
måndag: skolan, börja på balklänningen i slöjden? slappa när jag kommer hem. ut och gå eller något i den stilen kanske?
tisdag: skolan, göra önskemåltiden! på kvällen blir det tv och sådär.
onsdag: skolan, vet inte om det är något speciellt där. på eftermiddagen blir det rep med funky town, får hoppas att det kommer gå bra iallafall! annars blir det tv.
torsdag: skolan, nog rätt lugnt skulle jag gissa på. sen blir det centralshowrep hela eftermiddagen och kvällen. kolla på alla och se så att de sköter sig. sen hinner jag inte med så mycket när jag kommer hem.
fredag: skolan, engelskadag om jag inte minns fel?. sen bär det av till pappa där jag ska träna på låtar för intagningsprovet. blir väl tv också.
lördag: är hos pappa, ska ut och gå. träna på låtarna, se på tv. allt som slappast.
söndag: är hos pappa men åker till mamma. blir väl tv och kanske någon bok och spelar lite.

här kommer bilder på H&M-kläderna!

orange/aprikos färgat linne med en liten ficka på              grön tröja med mönster i


grönt linne, lika som tröjan över                                            bruna shorts med hög midja


bikiniöverdel, svart/brun med gul mönstring                       bikiniöverdel, brun med blommor som mönster

jobbigt att dethär inlägget skulle passa i tre kategorier, men rubriken säger kategorin musik istället för mode eller allmänt.. kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela