Malin

En blogg om mig

söndag = planering

Publicerad 2009-03-22 13:41:08 i ,

idag har jag dansat. hela dansen är klar nu och nästa vecka ska vi fixa med uttryck och kläder. jag älskar dansen, tycker att den är skitsnygg och kul att utföra. haha, nästa lördag blir det mera dans!

nu kommer min veckoplanering. jag vet att alla gillar den...
måndag: skolan, har slöjd istället för elevensstudieval och det är mycket bra. sen efter skolan, KANSKE jag är med bella, jag vet inte än. får prata med henne om det sen.
tisdag: skolan, händer inget speciellt alls. sen blir det nog bella efter hennes rep, och juste. jag ska vara på skolan direkt efter för då kommer arvika nyheter och ska prata med oss i styrlesen! trevligt
onsdag: skolan, nationellt prov i engelska, uppsatsen. audition med dansen och friday! efter skolan blir det rep med funky town och slappt.
torsdag: skolan är bara på audition så missar skolan helt fast jag och bella ska nog visa upp våran dans på idrotten någon gång.. på eftermiddagen blir det rep tror jag. eller, jag hoppas det iallafall.
fredag: auditions till halv elva. sen ska jag till tingshuset för att göra intagningsprov till musikestet. kulkul! sen på kvällen blir jag hemma med let's dance finalen!
lördag: dans dans dans, sen slappar jag. blir plugg med.
söndag: samma som på lördagen. haha
det kanske kommer något mer som jag inte vet. men annars är veckan ganska fullpackad!

bilder från karlstad kommer in ikväll eller någon annan gång under dagen iallafall..
det kommer nog fler inlägg också.

nu ska jag kolla facebook och läsa andra bloggar.
pussssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela