Malin

En blogg om mig

snö + plusgrader = slask + vår

Publicerad 2009-03-04 15:48:37 i allmänt,

SÅ GLAD ATT SNÖN SMÄLTER! peppar peppar kanske jag ska säga så att det inte blir snöstorm nu.
men det är wunderbart att snön blir borta och att det drar sig mot vår. solen skiner visserligen inte, men det är inte sådär jättekallt och snön blir mer och mer borta.
det första jag hörde när jag klev ut från trappuppgången idag var fågelkvitter! visst, det har funnits ett tag, men annars har man hört plogbilar eller regndroppar osv. men nu var det fågelkvitter! det är ju underbart! jag längtar ÄNNU mer till våren nu.
hur ser det ut på backen där ni bor?

hade styrelsemöte idag i en och en halv timma. vi bestämde tröjor (men vi ska inte berätta för någon som inte har med det att göra!) och sen pratade vi om massa annat. vem som ska göra vad nu till showen, när audition är osv. saker som angår showen helt enkelt.
jag pratade med emma efteråt om scenografi och dekor.

vi fick tillbaka biologiprovet, jag hade 47,5/49! SUPERGLAD! mitt första (?) mvg på biologi!
vi fick även veta att vi ska ha nationellt prov i kemi... oooops, vi får väl se hur det går..


längtar till festivalen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela