Malin

En blogg om mig

shout out louds-fnatt

Publicerad 2009-03-28 18:09:27 i ,

först innan jag börjar, måste jag säga att shout out louds är ett mycket bra band.
jag har fått lite shout out louds fnatt just nu. sitter här med hörlurar i öronen och lyssnar på dem. just nu är det shout your eyes, gillern. fast nu tog den slut. istället blev det ill wills, fast den ska jag byta ifrån, tror jag. jo, det ska jag.

har pluggat kemi nu, eller jag har gjort lite, ska göra mer sen. ska bli klar med att skriva allt idag.
tekniken gör jag inte förrens kemin är klar.
tyskan kommer efter kemin.

grattis till kajjan och therese också! har sagt grattis till kajjan hur många gånger som helst idag. men man kan inte säga det för ofta! hehe, therese är på kryssning, så mamma skickade ett sms från oss alla imorse. det kostar så mycket för henne annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela