Malin

En blogg om mig

sen kväll med malin

Publicerad 2009-03-19 22:05:29 i allmänt,

eller inte. jag har inte hunnit skriva förrens nu faktiskt! allt har gått i ett idag. men jag gillart, även om jag får ont i huvudet. jag ska nog ta med tabletter till skolan varje torsdag, det är nog rätt så smart.

först var det ju skolan. den rullade på och sen istället för matten gick vi upp till dekoren och gjorde mer där. vi har inte så jättemycket kvar faktiskt och det känns väldigt bra. vi är rätt många också, och vi jobbar bra tillsammans.
sen har jag ju varit och hjälp till med alla rep också. det tar på krafterna. första timman fick jag faktiskt i mig lite mat först. men sen kunde jag ju inte hålla mig borta, utan jag gick in till ett övningsrum och lyssnade. det går inte att hålla sig borta. så är det bara. sen hade jag ju egna rep också. men sofie var sjuk (även fast hon kom dit, med feber och allt...) så matilda fick sjunga och sådär. dansen funkar jättebra! vi kan den nu iallafall och det är väl huvudsaken.

det blev ingen studentkonsert heller, eftersom sofie inte kunde bli med. men jag får väl gå nästa onsdag när en har och tomas är med och spelar. får dra med mig sofie då istället.
sen nu när jag kommit hem har jag sett på sveriges värsta bilförare och criminal minds. och nu pratar jag med bella på msn.

nu är det snart show och jag är glaaaad för det! det kommer gå så himla bra, jag känner det på mig

jag skickade in lappen till klässbols gymnasium idag också. pirrigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela