Malin

En blogg om mig

sår i handen

Publicerad 2009-03-24 18:41:02 i allmänt,

aj, det gör faktiskt ont än. även fast det var några timmar sen.
det var såhär, jag och bella skulle visa våran idrottsdans för anna, amanda, malin och carrå. det gick bra och blabla. men sen när vi var klara upptäckte jag att jag hade en sten I handen. liten fjuttsten alltså, den hade trängt sig igenom huden som en flisa och satt fast! det tog någon minut innan jag fick ut den. det gjorde ont och det blödde lite lätt.
men nu har jag ett plåster över och det gör inte sådär jätteont längre. men det känns ju.
skulle egentligen dansat med bella efter hennes rep idag. men hon hade massa brått och det blev inte av. vi ska dansa mer imorgon istället. det måste bli klart nu!

idag har vi (styrelsen) pratat med en från Arvika Nyheter. trevligt värre. hon skrev om hur allt gick till och tog kort när anna, malin, carrå och amanda spelade my sweet carolina. jättefint var det! sjukt duktiga, sjukt fin låt också.
men det var inte så mycket mer med det och sådär. hon var där en liten stud och alla pratade i munnen på varandra, såklart. haha.

ska öva på tyskan nu. läsa igenom det lite snabbt.
sen klockan 20 blir det ncis (jag sa till jonna att det var igår. dag-vilsen är jag iallafall) och 21 är det desperate housewifes! mycket bra! jag älskar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela