Malin

En blogg om mig

robinson 2009

Publicerad 2009-03-21 20:22:32 i allmänt,

nu är det visserligen paus, men annars ser jag på robinson. det har inte hänt så mycket än, så jag har inte fått mig en uppfattning om hur det är. men det kanske jag har fått när det slutar.

sitter här med mamma och jonna.
vi har visat upp våra inköp idag. jag var i karlstad och på bergvik. de var på bergvik bara. jonna har ju köpt sig en dator ich en klänning och skor. sen lite småplock. mamma hade köpt sig skor också.
jag köpte mig, skor, bolero, tröjjacka, stor t-shirt, örhängen, klämmor till håret och en glass-väska!
(bilder kommer antingen idag eller imorgon på elefanter.bilddagboken.se)

nu börjar det snart igen!
ikväll är det CSI! älskart

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela