Malin

En blogg om mig

ritz

Publicerad 2009-03-15 21:32:43 i ,

jag och sofie (cissi satt med oss också) har varit på ritz idag och sett på klässbols högstadiums show. det var jättebra! och alla var jätteduktiga såklart.
dethär fick mig att längta ÄNNU mer till centralshow, 6-7-8 april på ritz 19.00! (inte alls reklamera)

men imorgon är intagningsprovet och jag är nervös. men man ska vara lite nervös, då går det oftast bättre. så, vi får väl hoppas på det! hehe.
men mina låtar känns bra och jag taggar mer och mer för varje sekund som går.
jag ska till sofie först, sen går vi till matilda, sen går vi till musikskolan! hoppas på att det går bra, plus att träffa trevligt folk!

men nu ska jag äta. sen blir det väl beck, det som jag orkar se innan jag måste sova!



matilda, ida, bella och sofie på fjolårets centralshow!
jag kommer sakna showen som bara den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela