Malin

En blogg om mig

pappa-helg

Publicerad 2009-03-06 15:13:28 i allmänt,

åker till pappa idag. ska vara där tills söndag. jag ska bla. spela massa piano, gitarr och blockflöjt (alla kommer hata mig för blockflöjten) jag ska plugga fysik (prov på tisdag) och jag ska ut och gå. jag ska även dansa en och en halv timma båda dagarna.
mellan allt det kommer jag dega, se på tv, dega ännu mer, lyssna på musik och...... dega!
men hos pappa är allt bra! där kan man dega en massa

nu har jag och bella börjat med dansen också. vi har gjort hela introt och lite på versen. jag gillar strutsen mest!
endel, som johan, matildaochsofie har visat upp dansen för tomas idag också. han filmer ju med, för att han ska kunna bedöma och sådär.

härligt är det ute iallafall! okej, solen skiner ju inte. men det är inte så fruktansvärt kallt ändå! har ett par leggins på mig och fryser inte ute! perfekt!
men nu får solen komma väldigt gärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela