Malin

En blogg om mig

mean street

Publicerad 2009-03-10 16:05:10 i ,

jag sitter här i min lila morgonrock och klurar på vad jag ska ha för rubrik. det kommer säkert bli en låttitel. av mando, när jag väl är klar med inlägget. det förvånar mig inte.

fysikprovet idag gick SUPERbra! så himla nöjd. eller endel kanske jag har fel på, men det kändes jättebra och jag svarade på allt och jag tror att jag svarade rätt också! det var inte alls svårt egentligen, bara lite klurigt. ibland.
tyska prov på fredag som jag får peppa för nudå! wish me luck

annars har jag ätit korvstroganoff och ris nu. mumma
jonna kommer hem sen också, för hon hade börjat bli dålig. och hon ville inte bli sämre imorgon (hon skulle till hovfjället då egentligen) och då kommer hon hem istället. trevligt (inte att hon är dålig, men att hon kommer hem)

jag måste skriva lapp till niklas och/eller göran, angående massa auditions! jag kan ju inte vara med på fredagen, intagningsprov till klässbol. så jag måste skriva det. sen kan inte alexandra ha när det är. för hon är borta, så måste skriva det. sen var det någon annan som heller inte kunde och blablabla! jobbigt!

Kommentarer

Postat av: ida

Publicerad 2009-03-10 22:19:21

ohyeah! vi måstet! ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela