Malin

En blogg om mig

let's dance

Publicerad 2009-03-20 21:03:41 i allmänt,

trevlig hemmakväll med mamma och jonna och let's dance på tv:n.
godis finns det gott om också, fast nu mår jag illa av allt jag ätit. så nu är det bra för en stund. sen vräker jag väl i mig igen också.

imorgon bär det av till karlstad, jag ska prata med matilda och bella. för jag har för mig att vi skulle ses vid tio över tio, men jag är inte säker. så jag ska fråga dem bara. men jaja.
i karlstad ska jag köpa mig ett par tygskor, jeansleggins, en gå-och-fika-väska (en mindre väska alltså). det är det som är bestämt. sen ska jag kolla på klä'nning, kjol, tunika, längre linne, längre tröja, andra leggins/strumpbyxor, klackskor, vårjacka och en massa annat. det kommer komma en massa bilder.
vilket påminner mig om att jag ska lägga in alla bilder från kameran och ladda batteriet tills imorgon! heja heja!

det ska jag göra nu. bilder kommer väl in på elefanter.bilddagboken.se
ni får fråga om gästlösen om ni inte är vän med mig eller inloggade

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-20 21:12:26

riktigt nice blogg faktikt :D







http://vendelaSpace.devote.se

Postat av: Merna

Publicerad 2009-03-20 22:34:08

fin blogg :) när börjar lets dance ?:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela