Malin

En blogg om mig

kemi-provet

Publicerad 2009-03-31 15:47:23 i ,

aaaah, jag som hade världens ångest igår. provet var ju inte så himla svårt heller! eller, formlerna är ju som de är, så dom kan man inte göra något åt.. men jag tror att det andra gick bra iallafall, hoppas jag.

annars var skolan helt okej. på hemkunskapen lagade vi mat och använde ingredienser som vi hade på en bricka (vi fick ju använda annat också.) så för våran del, jag, matilda och sofie, gjorde potatis, panerad fisk, räksallad, örtagårdssås och till efterrätt äppelpaj med vaniljsås. mycket gott var det! det blev lyckat iallafall!
sen hände inte så mycket mer.

ska på utvecklingssamtal halv sex idag. tråkigt, hatar det. så jobbigt att sitta där och prata om hur skolan är och skit. gillart inte.

till lördan börjar showen! OM JAG LÄNGTAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela