Malin

En blogg om mig

karlstad!

Publicerad 2009-03-21 08:45:43 i allmänt,

idag åker jag! ska vara nere vid tågstationen tio över tio och träffa matilda och bella! sen åker vi 10.26 och ska shoppa ända tills tio i sex, då tåget går hem. mycket trevligt. vi ska fina och äta mat också någon gång under dagen.

nu laddar jag kamerabatteriet och ska snart lägga in bilder från dagar som gått på elefanter.bilddageboken.se
kolla gärna, men om ni inte är inloggade kan ni tyvärr inte se bilderna.

så nu tar det ett tag innan nästa inlägg kommer. men det kommer bilder på allt jag köper och så. och sen blir det bilder på bella och matilda också.
synd att ida och sofie inte kunde bli med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela