Malin

En blogg om mig

karlstad lista!

Publicerad 2009-03-13 22:28:42 i allmänt,

gör en lista på vad jag ska köpa i karlstad. det känns väldigt dumt, men å andra sidan väldigt smart!
det är jag, matilda, bella, sofie och ida som ska åka iväg på en heldag med Wayne's och affärer och allt! det kommer vara askul och jag längtar ihjäl mig!!! perfektare kan inget bli

imorgon är det dans och resa till pappa.
ska jag låta musikestetarna kompa någon låt till mig?.

haha, här sitter jag och gör en massa andra saker, pratar med bella och matilda på msn, kollar bilddagböcker, och glömmer HELT bort att jag skriver ett inlägg. det var trevligt. mohaha

men jaja, jag orkar inte mer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela