Malin

En blogg om mig

intagningsprovet, dansning, auditions

Publicerad 2009-03-27 16:46:33 i ,

idag har dagen bestått av.......................................... MUSIK! inte så konstigt
först var det auditions, alla är jätteduktiga och jag tycker synd om de som behövde vara med och sålla bort låtar..
sen visade jag och bella våran dans på idrotten. vi fick inte veta betyg på den, för tomas ville inte förrens alla idrottslärare hade gett sin åsikt. men vi får väl veta det någon dagen.
sen gick jag tillbaka till audition och kollade/hörde på tears in heaven. den enda jag hann höra innan jag, charlie och sofie skulle gå till tingshuset för att vara på upprop för friskolans intagningsprov.
det började med att vi hade avslappning och det var hur skönt som helst. sen fick vi veta en tid ungefär som vi skulle spela upp, jag hade runt två.
sen åt vi och hade trevligt. sen gick vi tillbaka och spelade biljard. JAG OCH SOFIE VANN ÖVER CHARLIE! haha, även fast han var bättre från början.
men på uppspelningen gick det bra och jag spelade bara lite fel. men det gick nog bra ändå!

nu har vi hämtat jonna från tåget. och nu hamnade jag här.

mamma ska göra hamburgare nu. gottigt

ska läsa, tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela