Malin

En blogg om mig

intagningsprov

Publicerad 2009-03-02 16:48:47 i ,

usch, två på gång under mars månad.
solberga: 16 mars, samling 08.10
klässbols friskola: 27 mars, samling 11.00
JAG ÄR NERVÖS REDAN NU" för jag har inte bestämt mig för låtar än. men jag ska börja nu. jag ska sätta mig efter jag bloggat klart och bestämma mig. ska skriva upp vad jag har tänkt mig då. de första låtarna är sånt jag kanske kompar själv, den andra är med de som jag vill ha annat komp till. såatt ni vet..

Love song - Sara Barellies (jag kan aldrig stava hennes namn, Balladen om Fredrik Åkare och den söta Cecilia Lind - Cornelis(?) Vreeswijk (spela på blockflöjt och sjunga), Mr. Moon - Mando Diao, Ochrasy - Mando Diao

Shoreline - Anna Terinheim eller Broder Daniel?, Chariot - Gavin Degraw, I don't want to be - Gavin Degraw, You can't steel my love - Mando Diao, White wall - Mando Diao, Escape - Muse, Butterflies and hurricanes - Muse, Please please please - Shout out louds, Run - Snow Patrol eller Leona Lewis, The time is running out - Muse, Everybody's changing - Keane, We're only watching the stars - Brolle

så, det var det, än så länge. men jag vet inte. ni kan ju komma med bra förslag så får jag se hur det blir! jag är öppen för alla förslag då man ska ha olika stilar på låtarna.
och som ni ser är det fler låtar jag kan tänka mig att bara sjunga, då sång är mitt huvudinstrument!

KOM MED FÖRSLAG! ÖPPEN FÖR ALLT!

Kommentarer

Postat av: Mathilda

Publicerad 2009-03-11 18:39:40

uufff, jobbigt med intagningsprov :p

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela