Malin

En blogg om mig

hejsan hoppsan lillebror

Publicerad 2009-03-28 09:00:18 i allmänt,

karlsson på taket <3
och jag vet inte varför jag kom att tänka på honom nu.

nu ska jag snart iallafall göra mig i ordning, klockan 10 ska jag dansa. kuligt värre. får se hur det blev när matilda och bella har klippt sig då! (alla klipper sig nu för tiden, jag kanske också borde göra det?)
men vi ska ha med oss alla kläder vi ska ha på oss idag. för att se vilka som har och inte har och sådär. det blir nog bra.

annars idag kommer jag inte göra någonting med tanke på vädret. inte ute iallafall.
här inne ska jag plugga. kemi, har prov på tisdag. men det ska nog gå bra. sen kollar jag nog igenom tekniken också, har prov på torsdag. men bättre att sitta med allt på en gång. och tyska-läxan måste jag göra med! eftersom jag inte var i skolan tor+fred så får jag nog göra dom på måndag. men det ska nog gå. det är verb i alla dess former, typ. haha.

nu ska jag ta mig något att äta och sätta mig framför en tv.
puss

Kommentarer

Postat av: KAKAN

Publicerad 2009-03-28 12:20:34

TACK MALLE! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela