Malin

En blogg om mig

header

Publicerad 2009-03-14 10:33:51 i allmänt,

igårkväll, runt elva halv tolv satt jag och försökte göra en ny header. men det gick inte. så jag ska göra en ny idag tänkte jag. innan dansen. haha, det kommer jag ju lyckas med, not.

dansen börjar kvart i tolv och jag sitter här i min pyjamas. borde gå och göra mig i ordning, men jag orkar inte. gör det sen.

annars åker jag till pappsi, så jag kommer hem på måndag morgon, innan sju och innan jag ska gå till sofie för att senare gå till matilda för att senare gå till musikskolan för att senare göra intagningsprovet. nervöööööst! (och ja, vi planerar sånt)
efter provet ska jag vara med bella, vi ska fika och kanske sen dansa. eller, vi ska det. för vi måste göra klart dansen till idrotten! och den är sååå snygg. vi har låten, kom igen lena av håkan såklart.

nu lyssnar jag på ipoden, just nu är det coldplay - lost! (alternative version)

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2009-03-15 16:55:50

Du kommer klara intagningsprovet ska du se Malin! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela