Malin

En blogg om mig

fysik :/

Publicerad 2009-03-09 20:45:33 i allmänt,

jag kan det inte! jag får panik! för dethär är ju sista fysikprovet för hela året! så jäkla skönt. och jag vet inte om jag kommer fixa det. jag har panik och det är inte bra. jag gillart inte. vi får se hur det går imorgon. vi får ju en timma på morgonen. sen är det två lektioner som jag får slappna av, sen kör vi! jag fattar inte hur jag ska klara det. jag gruvar mig för det. jag kommer inte klara det. peppa mig!
jag fattar inte hur jag kommer klara proven på gymnasiet till hösten!

och du som kommenterade anonymt, nej. ingen friidrott under helgen. och du får gärna säga vem det var som kommenterade. (även om det kan ha varit erik av någon konstig anledning?)

vill ha sommar, och måndag nästa vecka och fredag nästnästa vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela