Malin

En blogg om mig

fluffffff

Publicerad 2009-03-20 16:20:08 i ,

gott äre, marshmallow fluff, finns på ica för 28, 29 kronor, jag tror att det är något därikring.


så himla gott! (nu ska alla gå ner och köpa)

annars idag så har vi fått auditions tid. eftersopm vi inte kan på torsdag eller fredag. såatte. men nu har vi ny. ska bara fixa så att jag och bella kan visa våran dans för tomas också under den dagen. men det fixar sig

imorgon ska jag, matilda och bella till karlstad. sofie är sjuk så hon kan inte bli med och ida kan heller inte då vi ska ta det senare tåget och då hinner ida inte vara i karlstad speciellt länge innan hon ska hem igen. synd.

annars har jonna kommit hem, hon har fått körkortet också. så hon ska köra oss till godishuset senna! såklart. godis måste man ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela