Malin

En blogg om mig

dansa, dansa, dansa

Publicerad 2009-03-08 17:26:34 i ,

helgen har gått ut på att dansa, spela piano, plugg, måla påskebrev, dansa och.. dansa.
vi har ju börjat med stordansen till showen. och jag måste säga det, jag älskar den! michael jackson - the way you make me feel, jag gillart. våran danslärare heter marie och är från kristinehamn. hon är jättebra!

spela piano då, för intagningsprovet. har mina låtar klara nu, ska bara öva in dem. men det innebär att jag måste till pappa under helgen också kanske?.. jag får se

påskebreven då. för mina låssassyskonbarn och grannar och alla som ska ha.
(jag ska göra egna till ida, matilda, sofie och bella.. hehehe)

veckan kommer se ut såhär
måndag: skola och sen massa plugg på kvällen
tisdag: skola och plugg, kanske pumpa med bella?.
onsdag: skolan och plugg och rep
torsdag: skola, reeeeeeeeeeeeeeeeeeep, plugg
fredag: skola, degaaaa
lördag: dans och degaaa
söndag: dans och dega!

snygg vecka

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-09 16:02:34

ingen friidrott? :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela