Malin

En blogg om mig

dans och spelaaaa

Publicerad 2009-03-16 18:04:10 i ,

intagningsprovet gick bra idag. tror jag, eller ja. jag spelade lite fel ackord ibland. men det var typ några enstaka bara, så det gick nog bra! och jag var sjukt nervös innan, men det gick över direkt jag började spela! men nu har jag det gjort och nu är det bara ett kvar - klässbols gymnasium, och nu vet jag ju liiite hur det går till iallafall.

sen var jag med bella, fast innan vi gick till hennes mamma gick vi + sofie och alexander och fikade. trevligt vare.
men sen hos bellas mamma gjorde vi lite dans, spelade kort, dansade till melodifestivalslåtarna (bäst var i got u, och så vill stjärnorna!) och vi tog kort och klädde ut oss och jaaa. vi var knäppa med andra ord.

nu ska jag plugga so - hinduism, buddhism och sikhism!
wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela