Malin

En blogg om mig

chariot

Publicerad 2009-03-09 15:43:31 i ,

GRATTIS MAMMA! hon fyller år idag!

chariot, som rubriken lyder, är en av de låtar som jag ska spela upp på intagningsprovet till musikestet. och om jag är nervös! fast det är en hel vecka kvar, men ändå! kommer skaka på själva dagen, kommer inte kunne sova dagen innan. men det hör väl ändå till.
ni får peppa mig, hela veckan ända tills måndagen. för då smäller det!

imorgon har jag fysikprov och jag fattar ingenting. det handlar om olika energiformer och energikällor och sådär. jag får väl plugga en massa ikväll. och hoppas att det löser sig.
sen på fredag har vi först nationella i engelska direkt på morgonen. sen har jag tyska prov på eftermiddagen. jag kommer totalfaila! jag lovar er.
ni får peppa mig för det också.

men nu ska jag sätta mig och läsa ''Låt den rätte komma in''. av det jag hunnit läst så är den bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela