Malin

En blogg om mig

centralshow dvd

Publicerad 2009-03-29 21:19:58 i ,

har kollat på 2007 akt ett och lite akt två och 2008, akt ett, då akt två inte fungerar i tv-spelet.. men jag gillart. bara att jag spolar över när det är jag som sjunger/gör något annat. jag gillar inte att se mig själv. jonna tvingade mig att ha kvar way back into love, jag skulle själv ha spolat över, även om kicki och mattias sjunger jättebra, så gillar jag inte när jag själv spelar en ynka tamburin.. haha

dilnia har den snyggaste outfiten till funky town, hoppas att hon använder sig utav den, för den var så himla het! jag älskar den! själv vet jag inte vad jag ska ha på mig, funderar på de röda legginsen plus att jag vänder utochin på en stor svart tröja? jag vet inte. jag får se, det skulle vara färgglatt, men jag äger knappt något färgglatt. så det får bli det som blir.

har pluggat endel idag. kemi och tyska. tror att jag kan tyska-glosorna nu iallafall. eller, verben i alla dess böjningar typ. hatar det, vet inte om jag ska ha omljud eller inte och allt bara skiter sig. men jaja, får se om jag ska göra dom imorgon eller om astrid har glömt det.

sen måste jag prata med våra kära musiklärare eller någon annan ur styrelsen eller konfrenciererna, då jag vill veta vilka nummer som ströks.
puss på att det snart är show iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela