Malin

En blogg om mig

bränner på tungan

Publicerad 2009-03-12 20:52:10 i allmänt,

usch, det skrapar och bränner på tungan och jag tror att det är efter de rostade bröden. men jag vet inte.
kan det vara något farligt?

repen idag gick bra. alla är så duktiga! och vi blev klara med våran dans, nu ska vi sätta hur minerna i ansiktet ska vara. på våran friday ska vi göra lite koreografi, för det blir så stelt annars. och sen har vi tagit tid på repen och kortat av låtarna, eftersom vi bara får ha 3 minuter (ungefär) och ja. endel har vi kortat jättemycket och ja. men nu är det super

jag och mamma sitter och kollar på sveriges värsta bilförare! sen blir det criminal minds

imorgon är det engelska nationella! TRE TIMMAR! jag har godis och ramlösa, guttigt.
annars har jag tyskaprov också. jag känner att jag kan det och det känns bra. så det kommer nog go

OCH GRATTIS JONNA TILL KÖRKORTET <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela