Malin

En blogg om mig

brandbilen

Publicerad 2009-03-03 21:34:19 i allmänt,

mm, den kom utanför här nyss. eller, det var en halvtimma sen. men iallafall! den hade blåljusen på och vi vet inte vart den tog vägen. jag kände ingen röklukt när jag gick ut på balkongen iallafall! får hoppas på att det inte var något.

om en halvtimma är det desperata hemmafruar. jag hade totalmissat tiden när det gick! men det är ingen big deal. jag hinner med the mentalist nu också. även fast jag inte följt det, då jag har bytt till thereses gamla mobil ENBART för att spela quadra pop, jag suger på det. men det är så himla roligt.

imorgon innan repet ska jag gå en extra lång omväg för att komma ut och röra på mig. det blir kanske träning på kvällen, direkt efter repet. om jag orkar. beroende på hur det går med repet och allt. men jag ska försöka hinna med det också. ska komma igång igen med träningen efter ett uppehåll, på någon vecka.

sen ska ju vi börja styrketräna + simhallen en gång i veckan (minst) och senare kanske köpa årskort där. men denna veckan hinner inte jag vara med och träna. utan jag får med mamma nästa lördag istället. kanske går på tisdag om någon vill med? det kostar ju bara tjugo kronor!

nu ska jag göra engelska. kanske fysik?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela