Malin

En blogg om mig

bild och slöjd

Publicerad 2009-03-23 15:52:53 i ,

haha, idag har jag haft massa slöjd och massa bild. (slöjd kan ni läsa om i ett annat inlägg) bild har jag varit och gjort dekoren till centralshow. den är nästan klar nu, och det känns väldigt bra! jag gillar allt vi har och efter showen (som är vecka 15) så kommer ni få se hur det såg ut! mycket trevligt

nu skiner solen, men det har varit alla slags väder idag! det har spöregnat, nu är det sol, det har varit mulet. än så länge, peppar peppar, har det inte snöat! men det gjorde det tillräckligt igår, så inge mer snö nu!

jag och mamma ska iväg en sväng sen. hehehe, hemligt vart.

imorgon ska jag och bella dansa! trevligt. vi måste få klart dansen nu! ska visa den på fredag(?) har för mig att det var då iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela