Malin

En blogg om mig

barney!

Publicerad 2009-03-05 19:10:38 i ,

min barney-dag idag då! på skolan med alla repnummer! mycket kul och alla är så himla duktiga. jag går och sjunger på I caught fire nu också. men jag gillar den! och våran dans går jättebra, vi är snar thelt klara. och friday går också super. fast idag lät micarna komstigt, det har de aldrig gjort förr. men vi behöver egentligen inte micar, det är bara kul att köra med dem
matilda hade köpt nutella och fluff idag! gottigt. jag ska köpa mig egen fluff någon gång. och B&J måste jag ha nu! eller, snart

imorgon åker jag till pappa.
på lördag är det dansrep
på söndag är det dansrep

Ramlösa - Kaktus, gud vilken goding!

Kommentarer

Postat av: kakan

Publicerad 2009-03-13 14:30:54

MUFFINS KÅTISAR I MÅNGA ÅR!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela