Malin

En blogg om mig

auditions hela dagen + rep på eftermiddagen

Publicerad 2009-03-26 19:41:54 i ,

bara heldag med musik! jag gillert. även fast jag bara går runt med massa olika låtar i huvudet och sjunger hela tiden så var det mycket roligt.
satt från 8-15.15 och lyssnade på auditions, med lite pauser och sen lunchpaus också. men annars nonstop. och det var trevligt. vi är 15 personer som lyssnar och skriver ner lite. och sen kommer alla som är med i ett nummer har fått en tid och då spelar dom upp för oss. alla är jätteduktiga och kämpar igenom låten de spelar.
imorgon har jag en egen audition 08.30, heja på mig då!

sen har jag suttit barney! det var inte så många rep. för endel är borta och några kände att de inte behövde öva för att de kunde det tillräckligt.men jag har haft mina egna nummer och sådär.

imorgon har jag även dansuppvisning på idrotten med bella. det påminner mig om att jag inte får glömma en massa papper och skivan och sådär! GLÖM INTE MALIN!
sen ska jag ha intagningsprov till klässbols gymnasium också. halv ett börjar det. eller, halv tolv menade jag. men ska väl vara där lite innan. så det blir inte så mycket för mig. sen ska jag slappa här hemma

mamma har köpt mig två plektrum också, ett rosa och ett grönt. jag gillar dem!

GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN! GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN!
GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN! GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN!
GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN! GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN!
GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN! GLÖM INTE GITARREN TILL SKOLAN IMORGON MALIN!

nu mår jag mycket illa.. ska äta något och vila sen

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-26 21:28:19

jag håller med dig! Kändes som att jag skrev choose helahelahela tiden x). haha :P jag skrev hela där man fick skriva + mer på ett till papper :P dudå?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela