Malin

En blogg om mig

ändrade planer

Publicerad 2009-03-15 17:17:20 i ,

ja, egentligen skulle jag ju inte komma hem förrens imorgon. men det blev ändrat då pappa skulle köra jonna till lillerud, så åkte jag med hit till stan. men det var trevligt hos pappa och jag spelade och läste lite so faktiskt! duktigt har jag varit. sen dansade jag ju idag och. så himla snygg dans! jag älskar den!

VECKOPLANERINGEN!!!
måndag: intagninsprov klockan 08.10. efter att det är klart ska jag dansa med bella. sen blir det plugg..
tisdag: skolan, inget händer där som jag vet. eller, vi skulle ha någon tema-dag på morgonen. efter skolan blir det plugggggg.
onsdag: skolan där jag har so prov i hinduism, buddhism och sikhism. efter skolan blir det slappt och sen rep med funky town.
torsdag: skolan, händer inget speciellt tror jag. sen är det barney-dagen!
fredag: skolan och sen stannar jag kvar här i stan.
lördag: åker till karlstad med tjejerna! matilda, bella, sofie och ida! ska bli dreta kul! åker till pappa på kvällen?
söndag: dans!!! ja, om jag är hos pappa så är jag ju där. annars sitter jag och degar hemma i stan.

vann rätt låt igårkväll då!?
jag tycker att det var bättre med den än med snälla snälla iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela