Malin

En blogg om mig

allt går i ett idag.

Publicerad 2009-03-25 18:16:05 i allmänt,

jag hinner med och jag strävar med allt och allt går så fort och tiden räcker inte till för mig!

idag har vi haft skolan, vi hade audition 12.30 och vi gick från so:n. fick tillbaka det provet, hade ''bara'' vg. 5 poäng från mvg, jag tror nog att dethär är ett av mina sämsta prov någonsin.. och om det förändrar mitt betyg till vg ska jag skriva om någon religion på specialarbetet...
sen 14.30 hade jag styrelsemöte. vi pratade om affischer och dylikt. vi fick ställen där vi ska sätta upp (jag har 10 ställen.......) och sen gick vi runt och satte upp lappar om kören. jobbigt, jag missade hela biologin och det kändes inte så bra kanske.. men får ta igen det nästa vecka, då missar jag kören, men jaja.

sen nu efter skolan var jag med bella, vi gjorde klart våran dans som vi ska visa på fredag 10.10. den är snygg. jag lovar er! sen gick vi tillbaka till skolan, hon gick hem men jag hade rep 17.00. funky town. och vi repade bra, och det sitter nu faktiskt! audition 08.30 på fredag med det!
sen nu har jag kommit hem, kom hem tio i sex.

sen nu sju ska jag till sofie för vi ska på pettsons studentkonsert. cissi blir troligen med. kanske matilda också, beroende på om isak har åkt hem då eller inte.
men det ska bli sjukt kul!

nu ska jag läsa andra bloggar, gå in på facebook och sen plugga tyska!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela