Malin

En blogg om mig

320 poäng!

Publicerad 2009-03-13 16:20:01 i allmänt,

kan man få på intagningsprovet tydligen nu!!!! NEEEEEEEEEEEEJ! jag vill inte det. för nu är det verkligen inte säkert att jag kan ta mig in (okej, det har aldrig varit helt säkert) men jag var mer säker när det bara var 10 poäng än nu.! och jag vill ha det som innan! de ändrade på det igår! SÅ SENT SOM IGÅR! hade jag vetat det längre innan hade jag ju valt svårare låtar kanske och lagt ner mig lite mer. men nu när det bara var ''hej kom och spela lite för oss'' så tog jag ju inget svårt!
FYFAN! fast, kul för er som är så jävla musikaliska som kan komma in nu ändå. grattis till er säger jag bara.
hejdå min drömlinje </3

nationella i engelska, gick nog bra.
tyska-prov, gick nog bra
ska fira mamma sennan, mormor, morfar, mamma, jag, jonna, therese, alen, kul

HEJDÅ LIVET!

jag äter godis nu för er som vill veta

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela