Malin

En blogg om mig

syskonkärlek

Publicerad 2009-06-04 20:04:13 i allmänt,


Syskonkärlek av Katarina von Bredow
En MYCKET bra bok, mycket läsvärd. Jag satt och grinade igenom halva boken, men jag fick koncentrera mig väldigt mycket på att läsa för att kunna se sidorna.
Men jag ångrar inte att jag lånade den, TACK BELLA! Började läsa vid fyra, eller halv fem, blev kvar kvart i åtta. Det blev en heldag läsning, med en GRYMT, GRYMT, GRYMT bra bok i handen. Hade ändå inget bättre för mig, boken ska lämnas in imorgon, så jag tänkte att jag lika gärna kunde ta tag i och läsa den.
Det gjorde jag rätt i iallafall, nu blir det att köpa boken, även om jag inte vill ha det omslaget som är nu, utan det äldre, som det är på boken jag har lånat. Men det får gå med vilket som helst, boken är ändå lika i innehållet.

Jag kommer leva på denhär boken ett bra tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela