Malin

En blogg om mig

stan + flagning

Publicerad 2009-06-29 17:52:14 i allmänt,

nu har jag och mamma varit en tur på stan. hittade present till ida (det är jättefint, oroa dig inte!) så nu är det ur vägen.
sen fick jag veta att ida kommer tidigt imorgon, hon kommer vid tio, med tåg. jag får väl gå ner och möta henne. hihi, sen vet jag inte vad vi kommer göra, jag ska dra med henne runt på en promenad och sen på kvällen ska vi lösa banden till festivalen!

sen på onsdag åker vi till karlstad där prio ett för mig är skor, sommarskor med andra ord. sen även de shortsen som jag pratade om, som jag hittade på bikbok, annars ska jag spara mina pengar till festivalen!

och jag har börjat flagna, på axlarna, så nu gäller det att smörja dom som bara den! har gjort en gång, innan vi gick på stan, men ska nog smörja snart igen. vill inte flagna, så fult. och jobbigt!


fin, gammal bild på mig och jonna

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-29 18:27:39

yeah! :D hehe, jag ska kolla efter gladiatorsandaler :P. OCH en snygg jacka :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela