Malin

En blogg om mig

skorpor och mjölk

Publicerad 2009-06-16 19:24:29 i ,

vilken återhämtning! haha

tränade. (19.19!) blev en liten parantes där.
hoppade längd idag. det gick skitbra faktiskt! bengt berömde mig jättemycket och det gick bra och jag är sjukt nöjd med mig själv.! jag tror att jag behövde det uppehållet som jag hade för att kunna komma tillbaka! men jag ska korta min ansats i längd enormt! märkte att jag hoppar lika långt med kortare ansats, som jag gör med lång. om jag inte hoppade längre nu nästan! så det blir kortare med den!
sen måste jag kasta spjut och diskus någon dagen. men vi får se när det blir!

imorgon blir det träning direkt efter nordea friidrottsskola! GUTT!


okej, höjdhoppsbild kanske inte är den bästa för texten! MEN, jag gillar bilden enormt. den får mig att tänka på svealands (eftersom det var svealands kanske..) och det gör mig så glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela