Malin

En blogg om mig

skolavslutning!

Publicerad 2009-06-11 22:36:08 i ,

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! underbart! imorgon smäller det, klockan kvart i åtta ska jag vara i musiksalen för förflyttning av instrument! och övning och uppsjungning! underbaaaaaaaaaaaaaaaart! sjöman karlsson och celebrate är våra låtar med kören.
in the summertime är niornas låt! tillägnad maggan! jag gillar hur det låter och jag hoppas det kommer låta ÄNNU bättre!
sen blir det väl den blomstertid eller något också. och stipendier, rektorn + präst som pratar! mohaha. men det är kul ändå!

sen efter det, går vi till 419 (eller 416) och pratar med klassen, får betyg och säger adjö till mentorerna och klasskamraterna! lessamt, men ändå skönt på ett sätt!
SEN SKA JAG OCH IDA SPRINGA I VARENDA KORRIDOR OCH KANSKE TILLOCHMED VRÄNGA UPP EN DÖRR FÖR ATT VI ALLTID HAR VELAT GÖRA DET OCH VI VILL VETA HUR DET KÄNNS! PUSS PÅ DIG IDA!

på kvällen ska jag ut med bella. säkert blir de andra med!

nej, nu har det blivit tre inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela