Malin

En blogg om mig

jackson rathbone

Publicerad 2009-06-04 22:06:24 i allmänt,


nu är det såhär.
jag har precis sett på criminal minds, och direkt när vi fick se vem adam jackson var, så kände jag igen honom. jag kunde inte exakt sätta fingret på att det var han, jackson rathbone som jag trodde. utan jag var tvungen kolla upp det. det tog en stund, men tillslut hittade jag att han var med i criminal minds som adam jackson!
han spelade en hotellantälld som hade två personligheter, adam och amanda. han dödade män under tiden som han var amanda. det var ett bra program, som alltid, och att jackson var med gjorde det inte sämre!

nu ska jag sova snart, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela