Malin

En blogg om mig

dagen på vik

Publicerad 2009-06-11 22:30:45 i ,

såklart måste jag även berätta om dagen idag ute på vik. 

jag mötte bella och ida utanför donken klockan nio. halv tio var det samling på läktaren. det kom 12 (!) personer från min klass. (vi är 28st allt som allt........) och hade det funnits pris för MINST ANTAL DELTAGARE hade min klass vunnit med hästlängder! tyvärr fanns inte det priset, inget pris fanns tror jag. men ändå
vi började med längdhopp, jag var med där. och det gick åt skogen. haha, sen sprang vi 100m. jag och alex vann över elin och bella. vi höll varandra i handen och lattjade runt! kul var det, men ganska svårt, efetrsom det blev fel med händer ibland. men kul!
sen sprang vi 400m. där sprang jag och bella med varandra! småjoggade hela vägen och körde slowmotion på slutet. cecilia bara skrattade åt oss. hahaha! sen var det stövelkast, ENDA GRENEN JAG INTE VAR MED PÅ! haha. men det gick bra för alla faktiskt. 

sen var det HAMBURGAREEEEEEE!!! stod i kö jättelänge och jag plus ida blev väldigt arga på dem som gick före i kön. så vi pratade om att vi skulle slå ner dem med våra paraplyer! hahahaha, det var rätt kul. för alla sjuor kollade vääääldigt noga på oss och undrade hur seriösa vi var! 

efter maten var det backförflyttning. där fumlade johan och sebbe med en back och vi miste väldigt mycket tid. men vi kom i mål iallafall! efter f, men vafan. det skiter jag i. för vi körde vårat eget race, och vi tog ingen gren seriöst! som f gjorde.
sist var det säckhoppsstafett! jag började och jag ramlade inte! det är jag sjukt nöjd med. men vi kom sista av alla nior. vi var bara före fyra stycken sjuor typ. hahahaha. men jag skiter i det, för våran klass hade nog bland de roligaste humören idag. och det är jag sjukt stolt över!

nu kommer ett inlägg om morgondagen! tihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela