Malin

En blogg om mig

charlottenberg

Publicerad 2009-06-26 12:09:05 i allmänt,

jag och jonna tog en tur till charlottenberg igår! efter maten drog vi. och kom hem efter åtta någon gång.
det blev ett köp för mig, en lila stor t-shirt som man kan ha! så skön. ni vet den blå/vita jag köpte för några månader sen i karlstad? det är en likadan, ungefär. fast lila och inte från gina, utan från h&m, 98kr. mycket billigt.
sen hittade jag ett par superfina shorts på bikbok. prövade dem, men tyckte jag behövde en större storlek (de jag provade passade jättebra, men ville se om en storlek större fanns). så jag hände tillbaka, men det fanns ingen större. men jag letade efter andra shorts samtidigt. och sen såg jag att en annan tjej tog de jag hade provat.. så jag sket i det. men fick sån ångest sen. så jag och jonna gick tillbaka för att se om hon hade lämnat tillbaka dom. men hon hade inte gjort det, utan köpt dem, men sånt är livet.
så det blev inga jeansshorts för mig
men som tur var, så åker jag och ida till karlstad på onsdag för att leta lite extra! där ska jag även leta upp ett par sommarskor, jag har inga. verkligen inga alls! hahaha

bild på tröjan kommer under dagen någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela