Malin

En blogg om mig

brasilien - USA

Publicerad 2009-06-28 20:57:49 i allmänt,

matchen pågår, 0 - 1 är ställningen! eller, jag tror det iallafall. för jag kollar inte så mycket, om jag ska vara ärlig. ska sätta mig och joina mamma snart, när jag har läst alla bloggar som har uppdaterat! haha.

är hos mamma nu, som alla säkert fattade. märks inte att vi har massa fönster + balkongdörren öppen. ingen luft strömmar in ändå, lika äcklig luft och allt. nej, nu hoppas vi på att det blåser imorgon, så man får lite svalka iallafall!

imån ska jag köpa present till ida. MOHAHAHA, sen ska jag inte göra så mycket mer. tror jag. på tisdag kommer fetis, onsdag blir det karlstad, torsdag-lördag festival, sön vet ej. mån, ida åker hem.....
sen under veckan annars blir det träning och sådär! göttans!

nej, nu läser jag bloggar
GLÖM INTE SOLKRÄMEN! (om ni inte vill se ut som jonna.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela