Malin

En blogg om mig

bella, matilda

Publicerad 2009-06-08 20:15:16 i ,

okej, förra inlägget skrevs vid halv fyra. men det hade inte publicerats, så jag gjorde det nu istället!

det var sjukt kul idag! mötte bella lite efter fyra och vi köpte strumpbyxor och nagellack. sen vid fem kom matilda också. hon skulle såklart ha nagellack hon med. så vi köpte det, sen drog vi till ica "mums"! hahaha. där köpte vi mineralvatten och vindruvar och gick sen till hamnen. där satt vi ett tag, det spårade ut och vi blrjade kasta vindruvor på varandra! MOHAHA, sen spottade bella ut mineralvatten TVÅ gånger.
vi kastade vindruvor till "ankorna" också. sen satt vi på asfalten och målade naglarna, det var många som kollade konstigt på oss. haha, sen gick vi tillbaka vid tjugo över sju typ (jag kollade på klockan innan vi gick) sen stod vi utanför musikskolan och då började det regna! alla börjar springa åt sitt eget håll och vi skiljs åt.
jag kom hem genomblöt men mycket glad efter en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela