Malin

En blogg om mig

BALEN!

Publicerad 2009-06-10 12:35:02 i ,

BAL IKVÄLL! ses på skolgården kvart i sex alla nior!

ska gå till sofie vid fyra, där ska matilda fixa mitt hår. ska inte ha något speciellt faktiskt, liten enkel uppsättning. sen ska matilda pappa ta kort på oss, kul! sen bär det iväg till skolgården och fler klasskort, klänningskort, kompiskort, alla kort man kan förväntas ta!
det kommer bli grymt kul, det känner jag på mig och vi kommer dansa hela dagen! kvällen, menade jag. till elva iallafall.
vet inte om jag ska ha de bruna eller svarta skorna, jag tar med båda till matilda iallafall! sen kommer jag ha med mig ett par lägre, och mina kawasaki! SKOR FÖR HELA KVÄLLEN! även fast det kommer sluta utan skor alls.


min klänning, den är mörkgrön!

skriver imorgon, då kommer kanske en och en annan bild från kvällen!
puss

Kommentarer

Postat av: KAKAN

Publicerad 2009-06-10 22:27:24

fin du är då! :) hörde er Lady-Gaga-fest ändå hem förut ;) hihi. Dansade du med någon läcker kille nu då?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela