Malin

En blogg om mig

arvikafestivalen 2009

Publicerad 2009-06-23 14:27:29 i ,

Som ni säkert har förstått ska jag gå på arvikafestivalen iår, igen. Jag har varit där tre år tidigare, 05, 07 och 08. (05 gick jag in gratis med pappa) och iår tror jag kommer bli en av de bättre festivalerna! Inte bara pga artisterna som kommer, utan även Ida kommer hit och bor här i flera dagar! och sen kommer Elin från hagfors och ska bo hos Ida. Sen blir väl Matilda, Sofie och Bella med, antar jag! Det kommer bli så himla kul och jag ska försöka hitta massa ny brabrabraaa musik att kunna lyssna på!

Jag tänkte skriva upp vilka som spelar vilken dag.
Det finns även ett spelschema uppe på http://www.arvikafestivalen.se/ om ni vill ha bättre koll!

De klara artisterna för torsdagen är:
Adiam Dymott, Bullet, Casiokids, Detektivbyrån, Elegant Machinery, Florence Valentin, James Yuill, Karl-Johan, Kite (to-fr), La Fleur, Little Boots, Lorentz & M Sakarias, Mando Diao, Moulinex, Nine Inch Nails (to-fr), Nordpolen, Opeth, Palpitation, Parken, Röyksopp, Satigold, The Mars Volta, The Sounds, Yuksek

De klara artisterna för fredagen är:
Adrian Lux, Andreas Tilliander, bob hund, Burst, De/Vision, Depeche Mode, Eagels of Death Metal, Fever Ray, Frida Hyvönen, Jonna Lee, Lillasyster, Motor, Style of Eye, The Mobile Homes, VETO (fr-lö), Welle:Erdball

De klara artisterna för lördagen är:
Aesthetic Perfection, Alice in Videoland, Anna Ternheim, Arvid, Burger/Voigt, Coma, DAF, Diary of Dreams, Elenette, Emmon, Engel, First Aid Kit, Fleet Foxes, I Are Driod, Jenny Wilson, Jo Saurbier (lö-sö), Joel Alme, KoRn (lö-sö), Lowood (lö-sö), Mind.In.A.Box, Mustasch, Swedish For Beginners, Thåström, The Field, Thermostatic, Tiger Lou, Tobias Becker

Det kommer bli jättekul dethär tror jag! Ska lyssna på så mycket jag hinner, och hinna köpa ett par gummistövlar innan, om det nu blir regn. Men det hoppas vi inte på.

Ses vi på arvikafestivalen 09?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela