Malin

En blogg om mig

090630

Publicerad 2009-06-30 08:30:18 i allmänt,

ida kommer med tåget kl 10.00 (eller runt då iallafall, får skicka sms om exakt tid!) och därför måste jag vara uppe nu för att kunna göra mig i ordning!
idag ska vi slappa, tvinga med ida på en promenad genom sågudden (och kanske längst hamnen?) annars blir det nog rätt lugnt. vi får självklart fixa på rummet med säng och sådär. sen kommer det bli en massa kort! så jag måste ladda in bilder på datorn, PLUS ladda min kamera. men det är ju inte så jobbigt.

nu måste jag nog äta frukost, annars hinner jag aldrig!
PUSS


tror ni inte att jag blev helt nyförälskad igår när jag fick se denna bilden!?
ärligt, detta måste verkligen vara världens snyggaste man.
även denna man är vääääldigt snygg:

edward (robert pattinson) högst upp
jasper (jackson rathbone) längst ner
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela