Malin

En blogg om mig

090629

Publicerad 2009-06-29 10:59:04 i allmänt,

varmt idag, orkar inte ens gå runt här hemma för att det är så varmt. dör av värmen snart.

ska köpa present till ida thörngren idag. det enda jag orkar göra tror jag. sen blir det inte mycket annat.

sitter och nynnar lite på muse, dock låter det färjävligt då jag har gråt i hela halsen pga "breaking dawn". jag läste nämligen ut den nu, och den är det finaste som finns. jag älskar den, jag avgudar den, det finns inget bättre än att läsa den.
jag gråter mest åt de sista sidorna (ni som läst kanske vet varför.) och sen innan Volturi kommer. när bella packar väskorna och skriver lapp och detdär. så fint.






påtal om inget nudå, så tänkte jag äta frukost.
HEJS
(imorgon kommer ida hit)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela