Malin

En blogg om mig

090628

Publicerad 2009-06-28 17:16:24 i allmänt,

nu ser jag på spanien-sydafrika. just nu är det förlängning, det står 2-2 ordinarie. domaren missade att blåsa straff precis.

ska väl äta snart, luktar mat i hela huset, gött!
igår var vi på stranden vid sulvik. jag, jonna och remy åkte. för schützer var där också! så vi var där i fem timmar drygt? blev ganska så brun iallafall! så jag är nöjd.
men idag har jag inte varit ute något, solen har varit för varm, och luften helt äcklig. så jag har suttit inne ioch läst "breaking dawn". den är snart slut, har tre kapitel kvar. men jag ska vänta med dem till ikväll, hos mamma. eller om jag läser imorgon istället!


åh, så sexig!
jag har gjort denna till jonna, sitter på hennes dator, faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela