Malin

En blogg om mig

090626

Publicerad 2009-06-26 09:23:02 i allmänt,

vaknade för inte jättelängesen. skönt att få slippa gå upp och tänka på att cykla iväg till vik för att vara med massa barn. FÖR NU ÄR FRIIDROTTSSKOLAN SLUT! lite tråkigt är det ju ändå, att inte få hålla på med det jag älskar varje morgon, men ändå skönt, då jag slipper en massa barn. haha

idag ska jag inte göra så mycket, ska åka till pappa och vara där under helgen. där blir det sola, sola och.... SOLA! gött, ska få bort linne/sportbh-brännan. för det är jättefult, och jag har två olika brännor med. så nej, nu ska det solas bort!

skriver mer sen, tror jag.
idag ska jag nog sätta mig med designen, för jag är helt totalt ledig!

HEJS

jag älskar den, jag älskar den, jag älskar den, jag älskar den, jag älskar den

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela