Malin

En blogg om mig

090625

Publicerad 2009-06-25 15:26:36 i allmänt,

jävla dret. visste det. fan också


sista dagen på friidrottsskolan idag då! så skönt. men idag har barnen varit jäkligt jobbiga. har velat slita av en massa huvuden, minst mitt eget! för då skulle jag slippa allt tjat och bråk och ungar som inte lyssnar! men jag överlevde!

nu har jag och mamma varit på stan, köpte kaninmat och glass. sen kollade jag på skor med, för jag har inga sommarskor.... hahahaha, bara högklackade, och det vill jag ju inte gå i hela tiden heller. men jag ska fråga jonna om hon vill med till charlottenberg efter maten sen. annars får det bli en annan dag!


om en vecka, då står jag framför vintergatan och sjunger med i alla låtar, skriker och hoppar!
sen fjäskar jag och försöker få mig en spelningslista! PUSS MANDO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela