Malin

En blogg om mig

090623

Publicerad 2009-06-23 13:41:57 i allmänt,

ida: kul! då löser vi nog in bandel också, eller tidigt på onsdag
och såklart att du ska få något fint, vi ska se vad jag kokar ihop! hehe

har brännt mig på axlarna, IT HURTS! men jag har smörjt in mig med "after sun", så det svalkar lite gött nu.
men idag var en del ungar FÖR JOBBIGA! de lyssnade inte, de var uppkäftiga och de brydde sig inte om vad man sa. hade så stor lust att slå till några idag. men jag tog mig i skinnet och gav inte efter.

ska på handledarkurs sen, eller vad det nu heter. om att få börja övningsköra iallafall! det ska bli kul om inte annat! men får se när jag väl börjar köra, eftersom friidrottsskolan tar rätt mycket tid nu och jag tränar på eftermiddagarna. får väl bli någon helg eller sådär. men skönt att gå kursen så jag har den gjord!

nu ska jag göra ett fint inlägg om arvikafestivalen. PUSS!


HAHAHAHA, ida, detta måste nog vara en av de snyggaste bilderna någonsin! MOHAHAHAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela