Malin

En blogg om mig

090622

Publicerad 2009-06-22 14:35:23 i allmänt,

28 deltagare på friidrottsskolan! rätt så många ändå tycker jag. endel var med från förra veckan, och sen har det kommit en del nya. kul.
idag var det sjukt fint väder också, så det var skönt. inte massa regn och moln. men solen har varit framme och jag har fått färg! det gillar vi mycket! ska bli fint hela veckan också

OCH VET NI VAD JAG HAR KOMMIT PÅ! det är inte länge till festivalen nu heller, vilket innebär IDA MARI THÖRNGREN! underbart! ska köpa present till dig snart! vad önskas? hihi

jag måste ner på affären och köpa lypsyl!

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2009-06-22 17:15:04

JA :D Kommer nog på tisdag fetto<3.



Hmm, något fiint :)

Postat av: louise

Publicerad 2009-06-26 20:27:34

man ser lite av min rumpa!!!xd

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

21år gammal och bor i Arvika

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela